Na področju marketinga imam ogromno izkušenj, ki sem jih pridobil skozi leta dela. Preizkusil sem mnoge tehnike in oblike dela in po vseh teh letih še vedno prisegam na vsebinski marketing. Na začetku svoje poslovne poti si nikoli nisem predstavljal, da bom nekega dne pristal tukaj kjer sem, kljub vsemu pa sem s tem neizmerno zadovoljen.
Mnoge stranke so prva izredno skeptične, ko jim kot način dela predlagam vsebinski marketing. Navajeni smo na tipično obliko oglasov in četudi je vsebinski marketing danes že zelo popularna metoda še vedno vzbuja mnoge pomisleke. Ponujati neke vsebine in to brezplačno se podjetnikom in vsem, ki delajo v tej stroki na prvo žogo zdi grozna zadeva. Na dolgi rok pa je lahko ravno to ključ do vašega uspeha, čeprav se tega morda niti ne zavedate.
Včasih je potrebno riskirati in preizkusiti tudi kaj drugačnega, saj je lahko ravno to tisto, kar nujno potrebujete. Točno to vedno povem tudi svojim strankam. Ljudi boste pritegnili z brezplačnimi nasveti in pridobili njihovo naklonjenost. Kot primer si lahko vzamemo trgovino z oblačili. Vsebinski marketing v praksi bi tako pomenil, da bi npr. na vaši strani vsak mesec zastonj objavili videoposnetek, v katerem bi govorili o trenutno največjih trendih na modni sceni. Pri tem lahko v videoposnetku pokažete tudi oblačila, ki jih prodajate v trgovini. S tem boste pritegnili nove potencialne stranke, prav tako pa tudi ohranjali stik in gradili na odnosu z osebami, ki vam že sledijo.
Kljub vsemu pa je potrebno, da merite učinkovitost vašega novega pristopa. Kar pa nujno potrebno pri vseh pristopih in zato ta korak ne velja le za vsebinski marketing. Le tako boste vedeli ali način dela, ki ste si izbrali, resnično deluje.
Nikar se ne bojte preizkušati novih možnosti in pristopov. Ljudje so izredno naklonjeni načinu, kot je vsebinski marketing o katerem smo ravnokar govorili, zato kar pogumno zaplavajte novim priložnosti na proti.