V našemu podjetju imamo že od samega začetka moto, oziroma prioriteto, da želimo s svojimi strankami imeti čim boljši odnos, ter tako pri njih doseči kredibilnost. To pa zato, ker so stranke glavne pri temu, kako uspešno bo podjetje, kajti tukaj lahko pridemo do samega profita, torej da prodamo čim več storitev in izdelkov. Zato pa smo sedaj začeli razmišljati, kaj bi lahko še naredili pri temu, da bi izboljšali ta naš odnos.
Tako pa so nam na misel prišla promocijska darila. Ta pa bi sprva lahko res dvignila naš odnos s strankami, po drugi strani pa bi to bil tudi odličen način marketinga, kateri pa nas tudi ne bi stal veliko denarja.
Za ta promocijska darila pa smo imeli v mislih predvsem razne izdelke, ki bi prišli prav v vsakdanjem življenju. To pa so razne majica in drugi kosi oblačil, kuliji, obeski in podobno. Tukaj pa je bilo potrebno poskrbeti še za to, da so imeli ti izdelki, oziroma ta promocijska darila, videno nanizan naš logotip ali pa ime podjetja, saj je bilo to ključnega pomena za to, da so izdelki lahko imeli tudi marketinški vpliv, ter da so stranke točno vedele, da gre za darila našega podjetja.
Ko pa smo imeli narejen dizajn, ter smo izdelali vse te izdelke, pa smo se odpravili na več različnih lokacij, kjer pa smo začeli ta promocijska darila podarjati. Te izdelke pa so dobile tako naše stranke, kot tudi naključni ljudje, ki so na tisti dan bili na določenih mestih, kjer smo bili tudi mi s temi izdelki.
V naših poslovalnicah in trgovinah pa smo zraven vsakega nakupa tudi podarili kakšen kuli ali pa obesek, tako da so stranke poleg svojega nakupa tudi dobile kakšen del teh daril. S tem pa se nam je zdelo, da smo lahko dosegli kar veliko, ter izboljšali naš odnos s strankami.