V podjetju sem imel nekaj časa nazaj možnost, da sem se spoznal s sistemom EAM. To pa je bilo zame nekaj čisto novega, vendar pa sem lahko hitro videl, kako pomemben je ta sistem za podjetje. Izziv s katerim pa smo se v povezavi s tem srečali, pa je bil ta, da je podjetje uporabljalo ogromno število strojev in naprav. Tukaj pa je bilo potrebno čim bolje in pogosto izvajati pregled nad sredstvi. Zato pa smo vodili razne popise, vendar pa so se ti zaradi velikih količin podatkov, hitro izgubili, kar pa je povzročalo nekaj težav s tem, da stroji niso delovali optimalno, ter je prišlo do pomanjkanja rednega servisiranja.
Zaradi teh pogostih težav s katerimi pa smo se srečevali, pa smo morali nekaj vpeljati, kar bi rešilo to težavo. To pa je bil ravno sistem EAM, s katerim smo lahko začeli bolj učinkovito upravljati s storitvami.
Sprva pa smo se morali ukvarjati s tem, da smo ugotovili katera sredstva sploh imamo in v kakšnem stanju so. Težava pa je bila v temu, da smo za določena imeli stare podatke in nepopolne podatke o življenjski dobi, ter zgodovini popravil.
Kljub temu pa smo lahko s pomočjo EAM uredili to zadevo tako, da smo uvedli digitalizacijo za vse evidence sredstev. Zato pa smo čisto vse vnesli v sistem in začeli tako voditi evidenco. Vzpostavili smo še avtomatizirane opomnike za vzdrževanje, ter omogočili sledenju stroškov in učinkovitosti sredstev.
Rezultati, ki pa smo jih s tem dosegli pa so bili res odlični. Več kot očitno smo lahko spoznali, da je prihajalo do zelo velikega procentualnega padca nenačrtovanih okvar in potreb po nepričakovanem servisiranju. Prav tako smo s tem tudi prihranili denar, ker smo imeli boljši pregled nad stroški popravil in se izognili nepotrebnim zamenjavam delov. Zato pa je bil ta sistem res to, kar je podjetje potrebovalo.